UBERLUB DSG Fluid, Volkswagen, Audi, BMW ve Skoda gibi binek araçların ve DSG (Çift Debriyajlı Transmisyon) şanzımanlı kamyonların dişli kutularında kullanılmak üzere ileri performanstaki katıklar ve yüksek kaliteli sentetik baz yağların harmanlanmasıyla formüle edilmiş tam sentetik transmisyon sıvısıdır. Kullanım Yerleri Yeni nesil DCT sistemli binek araçlarda, DSG şanzımanlı kamyonlarda, 02E (DQ 250), OBT (DQ 500) ve DL501 gibi ıslak kavramalı transmisyonlarda kullanılır. Özellikleri ve Faydaları Maksimum Hıza Kısa Sürede Ulaşma Konforu Vites değişimi sırasında mükemmel yağlama performansıyla inanılmaz hızda istenen sürata kavuşma performansını çift kavrama sisteminin (DCT) kendine özgü özelliği ile birleştirerek destekler. Mükemmel Güç Aktarımı Güç aktarımında kopukluk olmayacağından, hızına yetişilmeyecek değişim sarsıntısız şekilde sistemi en yüksek seviyede koruyarak sağlanır. Yakıt Tasarrufu DCT sisteminde verim kazanımı yüksek olduğundan, kullanılan yağın aktarım gücüne desteği ile ortalama yakıt tüketimi azalır. Üstün Koruma Aşınma ve korozyon önleyici özelliği, yüksek termal ve oksidasyon stabilitesinin mükemmel seviyede olması, sistemin daha uzun sürede servise girmesini sağlar. Geniş Operasyon Sıcaklıkları Sentetik yapısı ile hem sıcakta hem de zorlu soğuk hava koşullarında akışkanlığı dengeleyici özelliği ile sistemle mükemmel uyum sağlar. DCT sisteminden beklenen performans böylelikle her koşulda sağlanır. Performans seviyeleri: VW(VW G 052 529) / SEAT / SKODA 6-SPEED (vites) WET (ıslak) DCT FORD (WSS-M2C-936-A) VOLVO MITSUBISHI PSA CHRYSLER 6-SPEED (vites) WET (ıslak) DCT BMW PORSCHE & MERCEDES-BENZ Tipik Özellikler UBERLUB ATF DSG | | SAE Sınıfı | ATF | Viskozite, ASTM D 445 | | cSt @ 100ºC | 7,5 | Viskozite İndeksi, ASTM D 2270 | 158 | Akma Noktası, ºC, ASTM D 97 | -30 | Parlama Noktası, ºC, ASTM D 92 | 226 | Yoğunluk @ 15°C, kg/l, ASTM D 4052 | 0.87 | |